FKE ökotoodete kataloog

Kalendrikevade alguseni on jäänud vaid loetud päevad. Meil on juba mõnda aega kevad südames ja mõtetes .

Astume inspireerituna looduslikest värvidest aina edasi. Oleme oma klientide jaoks kokku pannud väikese ülevaatliku ökotoodete kataloogi. Olge julged vaatama ja meiega ühendust võtma : fke@fke.ee

Astume üheskoos mööda tärkavaid rohelisi radu !

Klikka pildile kataloogi avamiseks!

fke ökotoodete kataloog

15. märts 2017|

Mille järgi valida endale sobiv akupank?

Nutitelefonid on teinud lühikese ajaga väga suure arengu ning on suureks abimeheks argipäevaelus. Saame kasutada nutitelefone meilide lugemiseks, GPS-na autoga sõites või pulsikellana sporti tehes. Kuid iga Äpp võtab telefonilt omajagu akut. Õnneks on saadaval  erinevaid akupankasid, tänu millele võime unustada tühja aku mured.
Akupanka on mugav endaga kõikjal kaasas kanda ja telefoni laadida kui vajadus peaks tekkima. Saadaval on erinevas hinnaklassis, erineva kuju, värvuse ning võimsusega akupankasid.

Jagame Teiega teadmisi, mis muudavad akupanga valimise Teie jaoks lihtsamaks!

moisted

 

 

uldlaadimisinfo

skeem

 

nipid

14. detsember 2016|

Trükitehnikad kruusidele

Kas oleksite ette kujutanud, et kruuside omanäolise mulje loomiseks on nii palju erilahendusi?
Igal tehnikal on omad võimalused, mille abil on võimalik luua väga põnevaid ning silmatorkavaid disainlahendusi. Tutvustame Teile lähemalt, milliseid tehnikaid on olemas ja milliseid efekte on võimalik nendega luua.

Alustame tehnikast, mis muudab kruuside üldmuljet- Hydrocolor. Tegemist on tehnikaga, mis annab võimaluse värvida valgeid kruuse ükskõik millist Pantone värvi. See annab suure eelise, kuna Pantone värvikaardil on üle 2000 värvitooni.

hydrocolor

Direct Print. Tegemist on trükiga, mis on odavamas hinnaklassis. Samuti on see vastupidav. Selles tehnikas trükitud kruusid on pestavad nõudepesumasinas ilma trükki kahjustamata. Selle trüki puhul kasutatakse Pantone värve. Samuti on trükk sobilik väga peenete joonte puhul- miinimum 0,2 mm.

direct-print

Transfer Print. Tegemist on trükitehnikaga, kus trükk kantakse üle paberilt kruusile. Transfer Print võimaldab trükkida nii lihtsamaid kujundusi kui ka fotosid. Fototrükki tehes on võimalik valida, kas pilt oleks läikega või ilma. Tavakujunduse puhul soovitame kasutada Pantone värve, mis toob värvid selgemalt ja erksamalt esile. Lisaks suurele värvivalikule ning fototrüki võimalusele on võimalik teha nii kuldset kui ka hõbedast trükki. Kuldse ja hõbedase trüki puhul on samuti võimalus valida, kas mati või läikiva trüki vahel.
Nagu Direct Print nii ka Transfer Printi puhul on võimalik teha 0,2 mm paksusega jooni. See ei ole veel kõik! Selle tehnikaga on lihtne teha ka kruuside personaliseerimist.  Lisaks annab see võimaluse trükkida erinevatesse kohtadesse, kuhu iga trükiga ei saa: kruusi sisse, sanga alla, sanga peale ja põhja. Samuti saab teha trükki, kus kujundus algab kruusi välisküljest ja lõppeb kruusi sees.
Transfer Printi võimalused on ääretult laiad ja neid omavahel kombineerides on võimalik luua väga kauneid  tulemusi. Samuti võib selle trükiga kruuse pesta nõudepesumasinas ilma trükki kahjustamata.

transfer-print

Art Print (Sublimation). Seda tehnikat kasutatakse fototrüki puhul. Eriti sobilik on see siis, kui tegemist on keerukamate piltidega ning väiksemate kogustega. Selle trükiga jäävad värvid kaunilt erksad ning kvaliteet on väga hea. Kuid trüki puhul tuleb arvestada, et kruuse ei soovitata pesta nõudepesumasinas. Pigem soovitame käsipesu, mis pikendab trüki kvaliteeti.

art-print

Nüüd asume detailide juurde, mis lisaks trükile annavad põnevaid efekte.

Magic Mug. Tegemist on efektiga, kus tassi soojendamisel ilmub tassi peale kujundus. Võimalusi on kaks. Klassikaline lahendus on see, kui kruus on ühte tooni ning kuuma jooki valades ilmub välja kujundus. Uudsem lahendus on selline, kus kruus on ühte tooni ning osa trükist on paista ka ilma tassi soojendamata. Kuuma jooki lisades ilmub välja terve kujundus. Samuti on võimalik kasutada fotosid, mis jäävad samuti väga hea kvaliteediga. Üldjuhul on tass väljast musta värvi ning seest valge, millele hiljem ilmub Teie soovitud kujundus. Selle efekti puhul tuleb arvestada, et kruuse ei tohi pesta nõudepesumasinas.

magic-mug

Sensitive Touch. Tegemist on surutrüki sarnase efektiga, mida tehakse liivapritsi abil. See tehnika annab võimaluse teha uskumatult peeneid kuni 0,8 mm jooni. Selles tehnikas kujundust on võimalik kas värvida sama tooni nagu on tass, jätta valgeks või täita vastavalt Teie soovitud värviga. Seda efekti kasutades ei tasu kruuse pesta nõudepesumasinas.

sensitive-touch

Laser Engraving. Tegu on efektiga, mida saab teha ainult metallist nõudele, näiteks termostele. Graveering on selle eest odavamas hinnaklassis ning võimaldab teha väikseid detaile. Graveering jääb ühte tooni.

laser-engraving

Viimaseks on kõige väiksem efekt- Crystal Touch. Kruusidele on võimalik lisada kivikesi. Kuid tuleb arvestada, et neid nõusid ei tohi sel juhul pesta nõudepesumasinas.

crystal-touch

Kõiki tehnikaid ei ole võimalik kõikidele kruusidele teha. Vaata meie kruuside juures kirjeldustest täpsemalt, milliseid tehnikaid on võimalik teostada.

21. oktoober 2016|

Logo tähtsus ja kujundamine

blogi-postitus-2Inimene saab suurema osa informatsioonist läbi nägemismeele, mistõttu on väga olulisel kohal firma visuaalne identiteet. Firma identiteedi tuumaks on logo. Logo on kui firma nägu. Selle kaudu tunneb inimene kaugelt ära, millega on tegu.
Terviklik logo jaguneb kaheks-märk ja kiri. Üldjuhul kui räägitakse logo kujundamisest, mõeldakse kohe kirja osale, kuna see  viitab otse firma tegevusalale. Koos kasutades on kiri märgi täiendiks.
Kirja stiilis logo on mugav lahendus tänu oma paindlikele võimalustele kasutada ka täiesti eraldi seisvana. Nimi annab otsese viite firmale. Kaunite kirjastiilide, värvilahenduste ning raamidega on võimalik luua unikaalne välimus. Väikefirmade puhul tasub algselt piirduda ainult nimelise logoga.
Kui on tegemist suurema ettevõttega või firmaga, mis tegeleb millegi tootmisega, siis on soovituslik luua ka märgi stiilis logo. Märgi abil on võimalik anda kliendile kaugelt aimu, millega tegu. Tänu märgile on hiljem lihtsam sinna ümber luua ka firma üldine kujundus. Märki on hea kasutada kontoritarvetel ( ümbrikud, lepingupaberid jne.), plakatitel või reklaamlehtedel, samuti nii toodetel kui ka digitaalsel kujul nt. kodulehel.

Kui kogud mõtteid, millist logo oma firmale sooviksid, siis tasub mõelda järgnevatele punktidele:

  1. Logo peaks olema mingil moel unikaalne. Logos peab olema midagi, mis on meeldejääv ja ei ole sarnane mõne teise firma logo.
  2. Logo võiks olla seotud firmaga. Alati ei pea olema otsene vihje firma tegevusalale, kuid on hea, kui tal oleks rääkida oma lugu. Kui ei ole otsene kujutis, siis võiks ta vihjata firma tegevusalale oma stiili ja/või värvilahendusega.
  3. Logo peab olema paindlik. Ta peab hea välja nägema nii must-valgena kui ka väikeselt ümbriku peal või suurelt kaupluse vaateaknal. Liiga detailne logo võib jääda väikesena segaseks ja kaotab oma efektiivsuse.

Kui soovid firmale või brändile logo, mis kõnetaks kliente, siis pöördu julgelt meie poole.

Pakume nii logo loomist kui ka stiiliraamatu valmistamist.

Kirjuta meile: fke@fke.ee

14. september 2016|

Kas sul juba on LED taskulambiga Lighthouse Akupank?

Nutiajastul koguvad aina rohkem populaarsust akupangad (power banks). Akupank võimaldab laadida mobiiltelefone, MP3 pleiereid, tahvelarvuteid ja muude seadmete akusid. Peale energiaallika omadusele pakub stiilne akupankade seeria Lighthouse akupankasid, millel on ka taskulambi funktsioon.

Lighthouse akupankasid on saadaval 2500, 5000 ja 10000 mAh liitium patareiga. Võid alati olla kindel oma kaasas kantavale energiaallikale!

01. august 2016|

Milleks on vaja ärikingitusi?

Firma sümboolikaga kingituste või meenete jagamine ja kinkimine täidab erinevaid funktsioone, milleta on raske ette kujutada kaasaegse ettevõtte igapäevast elu.

Kogenud turundajad peavad firma sümboolikaga kingitusi väga tõhusaks vahendiks, mis hoiavad ühendust olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega. Sellist tüüpi reklaam ei ärrita inimesi ja jätab firmast ainult positiivse mulje.

Ärikingitusi võib kinkida mitte ainult klientidele, vaid ka ettevõtte töötajatele ning äripartneritele. Firma sümboolikaga meeneid on soovitatav kaasa võtta minnes kohtuma kliendiga või võttes vastu äripartnerit oma kontoris. Õigesti valitud kingitused osutavad positiivset mõju ettevõtte mainele ja aitavad luua häid ning edukaid ärisuhteid.

Kliendid. Potentsiaalsetele klientidele on sobilikud mitte väga kallid, kuid praktilised sümboolikaga meened, mis on nii suurepärane kingitus kui ka märkamatu reklaam. Püsiklientidele on parem kinkida väärtuslikumaid ja ainulaadsemaid kingitusi, millega näitate välja nende tähtsust oma ettevõttele. 

Firma töötajad. Klientidele mõeldakse alati esmajärjekorras. Kuid tasub meeles pidada, et firma töötajad on need, kes toovad ettevõttesse kliente. Seetõttu tuleks oma töötajaid motiveerida. Firma sümboolikaga meene ( pastakas, märkmik, vihmavari vms) sobib ideaalselt kingituseks tähtpäevade puhul või igakuise parima töötaja premeerimisel. Kingitused jäävad kauaks meelde ja aitavad moodustada ettevõtte vaimu ja ühtsustunnet.

Koostööpartnerid. Meenete roll ärisuhete moodustamisel on äärmiselt oluline. Nende abil saab näidata ettevõtte edukust, samal ajal täidavad meened ka reklaamimise funktsiooni. Firmasümboolikaga meenete kinkimine- sellega ei osutata lihtsalt tähelepanu, vaid luuakse ka soodne atmosfäär koostööks. Meened, mida kasutatakse argipäevaelus, tõstavad reklaami efektiivsust oluliselt, olgu need siis pliiatsitopsid ja kruusid laual või T-särgid inimeste seljas. Teie firma reklaam olgu alati nähtaval kohal !

07. juuli 2016|